Administratief medewerker

Ben jij onze nieuwe administratief medewerker?

Ben je er aan toe om écht impact te maken met jouw administratieve skills? Samen met jouw EV collega’s krijgen we heel Nederland aan het elektrisch rijden! Zo draag jij direct bij aan een duurzame toekomst en het rijplezier van onze klanten.

Wegens de sterke groei die wij doormaken breiden wij ons team uit, dus help ons mee onze missie te bereiken!

EV Solutions is ontstaan vanuit een grote passie voor, en een rotsvast geloof in elektrisch rijden. Wij hebben ons daarbij laten inspireren door Sibrandus Stratingh, die al in 1835 een eerste schaalmodel van een elektrische auto maakte. Vandaag de dag zetten we dat om naar een goed advies voor onze zakelijke en particulieren klanten. Wij zijn er voor hen die willen overstappen/uitbreiden in elektrisch rijden. Van advies tot aanschaf en realisatie van deze laadinfrastructuur – wij bieden het complete pakket!

Wat kun je verwachten als administratief medewerker bij EV:

  • Je wordt onderdeel van een groeiende organisatie met veel enthousiaste collega’s
  • Een impactvolle job die “future proof” en ook nog eens zeer uitdagend en afwisselend is
  • Goede arbeidsvoorwaarden die passen bij jouw ervaring en kennis
  • Aandacht voor ontwikkeling en groei, door middel van coaching en opleiding, omdat we het belangrijk vinden dat niet alleen onze organisatie groeit – maar jij ook als persoon!

Wat wij zoeken in een administratief medewerker:

Communicatief sterk en nieuwsgierig. Het is jouw taak om klanten, naast het versturen van correcte facturen, ook te woord te staan over deze facturen. Jij zorgt er daarnaast voor dat onze administratie er piekfijn uit ziet! Dit vinden we daarnaast belangrijk:

  • Dat je vol voor het (financieel) administratieve beheer van de zakelijke en particuliere facturatie gaat
  • Blij worden van het verzorgen van tijdige en correcte facturatie
  • Dat je er niet voor terug deinst om de administratie spik en span te houden
  • Dat je de klanten te woord staat m.b.t. vragen over de facturen
  • Dat je inzetbaar bent voor minimaal 16 tot 24 uur (parttime dienstverband)

Daarnaast ben jij:

  • Communicatief-vaardig en kan je goed overzicht bewaren
  • Nieuwsgierig en proactief
  • In het bezit van tenminste een opleiding op MBO niveau in de richting van bedrijfs-administrateur, financieel administratief medewerker of aanverwant
  • Net gestart in het werkende leven of hebt ervaring opgedaan in een administratieve functie
  • Goed in Nederlands zowel in woord als ook in geschrift

Logo voor de meest gestelde vragen van EV-Solutions

 

Interesse? Neem voor meer informatie over deze vacature contact op met:

Tsjeard Piter Mast | Managing Director EV Solutions

085-4019175 of stuur je CV+ korte motivatie naar tsjeard@ev-solutions.nl