Storing melden

Werkt jouw laadpunt niet? Maak gebruik van onderstaand formulier om snel en eenvouding een storing te melden.

Wil je een storing melden? Dat kan bij ons als je een onderhoudsabonnement hebt. Heb je die nog niet? Geen probleem dan zullen we bij de melding van jouw storing direct een onderhoudsabonnement afsluiten!

Onderhoudscontract

24/7 support en remote hulp bij storingen/vragen

Geen voorrijkosten (á 84,- p/uur) 

Onderhoud aan de laadpalen inclusief jaarlijkse inspectie

€13,50,- p/mnd

Elke extra socket kost  €4,50 p/mnd extra

Prijzen zijn excl. BTW.

Zelf het probleem oplossen

Voordat je een storing meld, misschien helpen deze tips?

Stap 1:

Controleer of de laadpaal aanstaat. Controleer ook direct of de stroomgroep en aardlekschakelaar UIT (naar beneden) of AAN (naar boven) staan.

Stap 2:

Check of uw laadpas/tag gekoppeld is aan het laadstation. Dit is te checken vanuit uw online omgeving van uw backoffice provider. Is dit niet het geval, koppel dan alsnog eerst uw laadpas. Mocht dat niet helpen, dan kunt u verder naar stap 4. Heeft u een laadpas/tag van uw werkgever ga dan verder naar stap 3.

Stap 3:

  • Kijk in uw online omgeving van uw backoffice provider of de prijsinstellingen wel goed staan ingevuld. Als er namelijk geen prijs wordt ingevuld kan er ook geen verrekening plaatsvinden. Dit vindt u onder:

Mijn locaties -> selecteer uw station -> Prijsinstellingen -> Instellingen

  • Bij deze prijsinstellingen kunt u kiezen om ROAMING aan te zetten. ROAMING moet aanstaan als u een laadpas/tag heeft van uw werkgever en u de laadsessies vergoedt krijgt.

Stap 4:

Check of een reset helpt. Hoe gaat een reset?

  1. Log in op uw E-Flux account
  2. Selecteer uw eigen laadstation
  3. Ga naar "acties" rechts bovenin
  4. Selecteer "reset"

Lukt het nog steeds niet?

Geeft het laadstation nog steeds een storing aan, dan kunt u ons storingsformulier invullen onderaan deze pagina, dan nemen we binnen 48 uur contact met u op.

Werken bovenstaande stappen niet? Meld dan je storing