Storing melden

Werkt jouw laadpunt niet? Maak gebruik van onderstaand formulier om snel en eenvouding een storing te melden.

Wil je een storing melden? Dat kan bij ons als je een onderhoudsabonnement hebt. Heb je die nog niet? Geen probleem dan zullen we bij de melding van jouw storing direct een onderhoudsabonnement afsluiten!

Onderhoudscontract

Installatie (testen conform geldende regelgeving)

Onderhoud (jaarlijkse inspectie)

24/7 servicedesk

Storingsdienst binnen 48uur ter plekke

100,-

50,- per extra socket

excl. BTW.
(€121,- / 62,50 incl. BTW)

Zelf het probleem oplossen

Voordat je een storing meld, misschien helpen deze tips?

Stap 1:

Controleer of je laadpaal aanstaat. Controleer ook direct of de stroomgroep en aardlekschakelaar UIT (naar beneden) of AAN (naar boven) staan.

Stap 2:

Controleer of je laadkabel het nog wel doet. Dat kan je controleren door met de losse laadkabel een laadsessie te starten bij een openbare laadpaal. Doet 'ie het dan wel, dan is er niets mis met je laadkabel.

Stap 3:

Check of je je laadpas wel gekoppeld hebt aan het laadstation. Dit is te checken vanuit je online omgeving van je backoffice provider. Is dit niet het geval, koppel dan alsnog eerst je laadpas.

Stap 4:

Check of resetten helpt. Hoe kan je resetten?

  • Log in op je E-Flux account
  • Selecteer je eigen laadstation
  • Ga naar "acties" rechts bovenin
  • Selecteer "reset"

Lukt het nog steeds niet?

Werkt dit allemaal niet en kan je nog steeds jouw auto niet opladen via jouw lader? Vervelend, we helpen je uiteraard graag verder!

Vul onderstaand storingsformulier in en we nemen binnen 24 uur contact met je op! Ook kan je bellen met het nummer 020 763 0620 en dan zullen we een ticket voor jouw storing aanmaken.

Werken bovenstaande stappen niet? Meld dan je storing